piątek, 22 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez Marcela Weasley, za co bardzo dziękuję :).



1. Co lubisz robić w wolnym czasie.
W wolnym czasie lubię słuchać muzyki i czytać. 

2. Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Zaczęłam pisać go głównie z tego powodu ,że nie miałam co robić. Ogólnie wtedy kiedy zaczynałam pisać były wakacje, więc miałam mnóstwo wolnego czasu. Czytałam wtedy baaardzo dużo. Miałam mnóstwo pomysłów co do opowiadań i zaczęłam to zapisywać. W końcu po pewnym czasie pomyślałam ,że moje wypociny mogłyby zostać w pewnym sensie przez kogoś "docenione" i tak oto założyłam bloga i zaczęłam pisać.

3. Czytasz mojego bloga? Jak tak to co byś poprawiła? 
Przepraszam, ale niestety nie czytam twojego bloga. Mniej więcej od około trzech miesięcy przerzuciłam się na czytanie na wattpadzie i teraz nie czytam prawie w ogóle na blogerze.

4. Podaj jeśli masz swoje ulubione filmy?
Uwielbiam ekranizację Igrzysk Śmierci, choć moim zdaniem jest ona mocno skrócona i poprzemieniana. Kocham też ekranizację Harrego Pottera (Podnosimy różdżki za Alana :'c). Z pojedynczych filmów to Dla Ciebie Wszystko, Twój na Zawsze, Poradnik Pozytywnego Myślenia, Love, Rosie oraz Dom nad Jeziorem. 
Jeżeli jednak miałabym wybrać jeden ulubiony film to zdecydowanie byłby to "Dla Ciebie Wszystko"

5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Byłam ciekawa opinii innych na moje opowiadania.

6. Jak masz naprawdę na imię? 
Zuzia.

Nominuję:
2. Dolly
6. Aaliyah Hunger Games

Pytania:
1. Ulubiony zespół? 
2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? 
3. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
6. Co skłoniło Cię do pisania?
7. Jaka jest twoja ulubiona książka?
8. Jesteś optymistką, pesymistką czy realistką?
9. Jakie jest twoje ulubione polskie miasto?
10. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
11. Jakich typów ludzi nie lubisz? 



4 komentarze:

  1. Super. KIEDY NOWY ROZDZIAŁ?!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo dziękuję za nominację ale niestety nie mam kiedy napisać LBA naprawdę mi miło :) dla takich chwil warto pisać (wyjeżdżam brak WiFi i kompa)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń